Wednesday, February 16, 2011

kalo x silap aku sehari sebelum aku kena tahan wad aku pegi check up di hosp yg aku pilih sendiri..oleh kerana semuanya ok aku pon balik dengan hati yg tenang..tp nak di jadikan cite sebelum aku di jangka bersalin ada satu pengalaman perit yg terpaksa aku tempuh...teng teng teng
aku g lar mesin atm sb nak prepare duit x mcmne mybe ada hikmah disebaliknya kad aku kena telan huhu masa 2 malam lar dengan kelam kabut bercampur marah terus lar aku gan hubby call pihak bank, memula ok jew tp kali ke-2 aku call ada problem ngan pihak bank (biasa lar malamkan) sape nak layan panggilan kecemasan dan mencemaskan hahahhahha...
aku gan hubby pon sungguh kecewa dengan kata-kata yg "mamat' 2 bagi..so 'mamat' 2 suh lar aku g sendiri ke bank berdekatan..korang tau je la kan bank mesti lar ramai
lalu keesokan harinyer aku gan bangga n penat pegi lar gan ayahku ke bank berkenaan...tp aku suh ayah ku usha dl (tnye apa yg patut x payah lar aku nak kena masuk dlm bank..aku gan sakit relax je lar dalam kete..
pastu ayahku dtg n dia tnya leh kew aku keluar pasal nak kena buat kad baru n sign borang..aku gan muka tahan sakitnya n muka ketat terus je la keluar dari kete..hehehheheh
aku jalan dh mcm apa jew hanya Allah S.W.T je yg tau..padahal masa 2 kalo x silap aku kena g check up pg 2..tp nasib baik aku diberi penerangan n 'mamat' yg uruskan borang pengeluaran kad baru 2 dia sempat lg lar tnya due bile???? aku gan muka blur terus jawab tgu hari padahal aku dh x tertahan sakit nie..terus diaorang bg aku kad dengan cepat kot2 mana lar tau aku terbersalin kat bank 2 kew lg lar masalah..

==> so moralnyer kat sini jangan keluarkan duit disaat sebelum nak bersalin

No comments:

Post a Comment