Monday, June 6, 2011

Si aBanG LonG MuhaMMad aDam demam vS keRap nAngiS

Pada 3/6/2011 (pagi) BS anak aku si adam panggil aku sb dia kata adam demam lalu aku pon bg la ubat demam gan termometer suh check samaada badannye panas sgt or x..selepas dicheck suhu 37.1 c so aku pon suh la BS tgu dl kalo bertambah panas so baru la bg ubat.. ptg BS panggil lagi n bgtau badan adam bertambah panas terus aku suh bg ubat tp bile dh kol 5.30 ptg cm2 aku amik n rasa badan adam dh kebah..so alhamdulillah dh sihat anak mama..tp bile malam badan badan adam panas balik aku risau sudahhhh..terus my mom bg makan ubat..sb adam nie susah sikit nak makan ubat huhuhu..
4/6/2011 - adam still lg demam lantas my mom n my dad bawak g klinik tp aku x follow coz my hubby balik kg..so adam makan ubat yg baru plak..
5/6/2011 - adam nangis2 ntah apa lar yg x kena n poopoo banyak lak 2..dlm pikiran aku adam nie cirit birit ke..tp badan still panas..kejap panas kejap ok..aku dh semakin riso
6/6/2011 - rasa x puas ati coz adam meragam x tentu pasal riso aku n family memikirkannye..lalu en hubby wif my dad bawak g klinik pakar kanak2 plak coz x sedap hati lg..so doc bg la ubat sapu pasal melecet kat punggung dek kerana kerap poopo..n ubat (lebih kurang cam garam gak la) letak dalam susu bg adam minum.huhu..dia asyik merengek je..mybe badan panas or melecet pedih...so tgk lak cmne petang nie

No comments:

Post a Comment