Tuesday, October 25, 2011

Suka-suka jer..

Alhamdulillah setelah sekian lama menyusukan anak (nur hawa najwa) skang dah 7 bulan dan meneruskan aktiviti mengepam dengan b/pump jenama Avent (Manual) sy beralih ke b/pump jenama Spectra plak (Elektrik)..bukan setakat tanganku lenguh mengepam hari2 tanpa jemu demi anakku dan bekalannya hari2 setelah aku start bekerja tp disebabkan kekangan masa aku semakin kurang mengepam..oleh kerana 2 bila aku check stok (bekalan) utk dihantar ke baby sister aku mula cuak gak lar..sebelum nie pon pernah terjadi hal cmni (nekad pam sampai 1 hari 5 kali) smpi pening2 aku..tp alhamdulillah Allah permudahkan dan memberi rezeki utk anakku..baru2 nie je tetiba aku ingat nak cube plak b/pump elektrik dan teringat ada kawan yg guna (tp skang dh x mengepam lg) saje aku tnya dan dia pon kasi aku pinjam..ok la dapat setting balik masa mengepam walaupun sesibuk manapon..sebab elektrik x banyak sgt spare part berbanding manual..tp aku tetap akan guna gak manual cuma skang aku still guna b/pam elektrik sb senang skit..alhamdulillah bertambah balik stok susu utk anak aku..nie gambo b/pam yg aku guna

                                                           


Avent BPA Free Manual Pump w/4 oz bottle
nie dah 7 bulan aku guna



Spectra: Spectra 3 Electric Breast Pump
nie baru lg aku guna..(sanggup pinjam kawan semata2 kerana anak)


2 comments:

  1. demi anak yg tersayang...sanggup berkorban apa saja

    ReplyDelete
  2. terima kasih kerana beri komen..betul 2 setuju sgt2..

    ReplyDelete