Wednesday, August 1, 2012

Back to Herba life

31/7/2012 tergerak sekali lg hati nie pada Herbalife.. alhamdulillah budget pon dh ok so aku mengambil keputusan untuk membeli dan minum balik herba life untuk kesihatan aku dan anak aku (yg still b/feed) wlaupon rata2 org mengatakan yg produk herbalife nie agak mahal (mmg pon) tp dengan hanya aku membeli satu shj (F1 coklat) sudah mencukupi yg penting aku berusaha..wlaupon penurunan berat lambat tp ada nampak perbezaan setelah 1 bulan aku minum F1 + teamix (badan nampak shape) ok la 2.. penurunan berat mmg slow coz kurang minum air kosong agaknya.. Foto di bawah adalah carta segala macam selepas timbang berat..org kata dlm bulan puasa nie la kite senang nak turun berat badan so aku akan start minum balik (tp masa berbuka shj la)


No comments:

Post a Comment