Thursday, June 7, 2012

cuti-cuti malaysia @ cameron again

3/6/2012 - 5/6/2012 - Percutian aku kali nie tanpa suami disisi tp ditemani oleh 3 buah keluarga sebelah mak (adik beradik mak la) with anak2 dan mak gan ayah aku..sepatutnya kami bergerak ke sana pd tghari disebabkan mak ada marhaban pagi so kami bercadang nak bergerak tengahari..tp ada kisah disebaliknye plak mak cik aku call sama ada kami dh gerak or belum n aku bgtau belum lg sb tgu mak aku pastu aku tnya kenape dia kata umah penginapan yg dh di booking terbakar plak dh..so kami tangguhkan dl sehingga di bgtau kelak..kesudahannya memandangkan mak aku n aku dh minta cuti so kami teruskan gak untuk pegi ke cameron highlands pg keesokan pg nyer smpai la hari selasa..mmg seronok la kami anak beranak bercuti di tempat yg sejuk..tp dalam keseronokan 2 semlm (6/6/2012) mak aku bgtau umah salah sorang dari pak cik aku yg g cameron kena rompak plak habis barang2 kemas, duit2 syiling yg disimpan kena amik nasib baik xde org kat umah apa yg penting nyawa terselamat

jom tengok foto2 kami

































































































No comments:

Post a Comment