Tuesday, June 26, 2012

herba life

Bercerita pasal tajuk di atas aku x bape perasan la berkenaan produk nie sebenarnya..jualan langsung or x langsung tp bile ada 1 hari tue aku g keluar makan gan opismate lama (masa 2 kami bertiga) terus kawan sebelah aku tnya kat kwn depan aku nie nape skang nampak kurus sgt?? terus la dia bgtau tentang produk herba life nie so aku punya la kusyuk mendengar..tp masa 2 xde la teruja sgt nak tau pasal herba life nie cume bile dia tunjuk foto adik dia sebelum n selepas makan mmg berbeza..dia mmg dh tentu2 kurus la..pastu adik dia call aku nak setting perjumpaan kami bercerita pasal produk herba life nie..so dia timbang berat aku dan banyak lg la yg dapat detect melalui penimbang khas untuk org yg nak berdiet macam aku nie..nasib baik berat aku maintain je tp bab lemak tepu n x tepu pon salah satu masalahnya..so lepas satu persatu penerangan yg diberikan so aku pon kata kemudian n sy akan pikirkan dahulu n kebetulan poket pon kering so mmg berkira2 la gak gan harga yg dia tunjuk kat aku..huih mmg terbaik la harganya terkejut aku..tp dia kata boleh cuba beli skit2 dl tp kalo nak ikut pakej pon boleh..lantas balik ke umah aku bgtau plak husband n dia kata kawan dia pon ada minum gak so dia bg support la kat aku suh cuba dulu tp aku kata la harganya mahal..

nie la yg aku bawak hari2 ke opis

untuk aku lepas minum F1 + F3 + teamix  =  aku kena minum lg 3 botol penuh + setengah botol

skang aku bwak 2 botol (ikut keadaan)  1 liter + 2 liter 

No comments:

Post a Comment