Thursday, December 15, 2011

Kecantikan..



cerita pasal tajuk diatas sape x inginkan dirinya cantik wlaupon Allah S.W.T dah berikan manusia secantik-cantik dan semulia-mulia disisiNYA..akan tetapi x salahkan jika kita inginkan cantik luaran dan dalaman hehe..Ya Allah aku bersyukur padaMu kerana telah berikan hambaMU ini kecantikan/keserian wajah yg mulus/halus/berkulit sawo matang (putih) tiada cacat celanya..aaminnn..

Pada mulanya kulit wajahku mmg putih bak kata org la..akan tetapi kalo x dijaga rapi mesti ada tumbuh jerawat la apa lar..tambah lg kalo ada resdung lg la dengan hidung gatal2 asyik terbersin jer..tp bile tgk jer iklan or pape jer la mesti nak beli tp apa kan daya dh bermcm2 produk digunakan lg la rasa pedih, perit nak nak2 kalo kena pancaran matahari..seingat aku la ada seorang akak nie kulitnya cantik je sebelum nie ada jerawat gak la kat muka dia tp x ketara sgt so aku pon terus tanya akak guna produk apa?? lantas dia bgtau dia guna Dalacin t so aku pon tanpa buang masa terus g farmasi tnya psl produk nie so org kat farmasi pon bg aku tgk benda 2 so bile dia kata untuk kulit bermasalah/jerawat aku pon terus beli, harga aku rasa mahal skit la..sekali aku try perghhh bau dia sengit/menyengit dirongga hidungku..gilerrr perit tp nak hilangkan jerawat so aku tahan je la..selepas guna mmg ternyata berkesan la jerawat hilang kulit terasa lembap2 je..pastu ada satu lg produk pernah aku cuba gak produk 2 jarang2 keluar kat tv dulu ada gak kulit kat majalah apa ntah aku dh lupa la plak..nama produk 2 Sri Mawar..aku try cari ada lar satu salon nie ada jual produk nie n aku tnya harga mmg mahal skit la last2 aku beli gak tp yg trial punya 2 pon mahal tp nk kan kulit cantikkan...hehe..aku try pakai mmg berkesan..sebab sebelum nie mmg kulit aku jenis kulit sensitif skit tp bile guna 2 dua produk nie ok plak tp skang aku dh x guna lg la cuma bile ada org tnya aku teringt nk guna balik jer..ok la sekian

nie fotonyer..

        

No comments:

Post a Comment