Wednesday, December 7, 2011

TOKOYAKI..

Sebelum nie mmg ada kwn penah beli n suh rasa tp aku x nak (bukan was2) tp lom lg teringin nak makan..aku penah gak makan sushi masa 2 makan kat kl tower saje nak rasa mmg sedap la..pastu ari2 ada makan2 kat restoran mana lupe daaaa..ala2 sushi sedap gak la..aku nak gak try makan sushi kat restoran tp disebabkan aku je yg pandai/suka makan so x jd la..so berbalik pd citer pasal TOKOYAKI..aku g lar 1 tempat nie (sebelum pegi tempat 2 aku dh plan mmg nak beli makanan nie) secara kebetulan kawan aku pun nak ada sebut nak beli n terus je la kiteorang g kedai yg jual tokoyaki..aku beli sekotak yg dlmnya ada 4 ketul (perasa udang) n cari tempat utk makan perghhhh mmg sedap la..pastu aku nak beli lg sekotak konon2 nak bawak balik umah tp last2 sebelum on the way balik (dlm kete) aku rasa seketul je dl pastu susah plak nak berhenti makan terus je aku habiskan..so that mean 2 kotak 8 ketul aku habiskan giler sedapppp..aku tgk resepi mcm senang tp apakan daya beli je la lg bagusss..

No comments:

Post a Comment