Tuesday, December 27, 2011

S3 - Spectra 3

Dimanakan ku cari ganti serupa denganmu...sesuai untuk sy yg sedang dilema dan ingin mencari-cari harga yg murah untuk membeli breastpump lain..sebelum nie selama lebih kurang 7 bulan anak fully b/feed tp kadang2 bg bubur yg diblend bersama kurma puteri mama makan sikit je tp kalo dpt cik B perghhh susah mau lepas sedap tak terkata la..masa berpantang dan selepas masuk keje (cuti 3 bulan tue) sy menggunakan manual Avent dikatakan yg terbaik pada masa kini (mmg terbaikkk pon) wlaupon harganya agak mahal tp berbaloiiiiiii2..ntah cmne ada 1 hari tue sy kekurangan SI (susu ibu) untuk bekalan si puteri ke bs (babysitter) so teringat la kat kawan satu opis yg ada guna b/pump elektrik so terus tanya : ikuti perbualan sy bersama akak nie

saya : akak nk tnya la akak guna brand apa? n elektrik kan?
akak : akak pakai brand s3 (spectra 3) yg elektrik punya
saya : so skang anak akak nyusu lg ke? or akak guna x b/pump 2 skang nie?
akak : anak akak still nyusu tp akak dh x pam cume bg df (direct) malam n dah campur susu FM,
          nape?
saya : dengan malu/segannya sy bertanya leh x saya nk pinjam coz anak sy x mau makan n suka lg minum SI
         je..stok susu dah kurang la akak sy sungguh riso nie
akak : ok boleh nti akak bawak
saya : perasaan gumbira/berbunga2..x payah beli lain, lantas terus ucapkan terima kasih
akak : sama2
saya : sy tanya lg sampai bile leh pinjam nie? kalo rosak cmne kak?
akak : guna la selagi anak awak nyusu..kalo rosak bgtau akak je biar akak yg repair
saya : malu oooo lantas terus ucap terima kasih sekali lg


akan tetapi pada 23/12/2011
dapat msg dari akak (the owner og b/pump)

akak : leh x akak nak b/pump?
saya : aku smpi terlupa nk balas (lambat je aku ni nk membalasnya)
          aku terus reply ok nti sy bawak

27/12/2011

saya : akak nape x leh nk bg SI kat anak?
akak : doktor suh akak makan ubat antibiotik so selama sebulan akak x leh nk df anak
saya : oo....habis sebulan je ke? leh x sy nk pinjam lg (perbualan x ingat sgt la)
akak : a'ah sebulan pastu bulan 3 ada org nk pinjam lak
saya : baru teringat2 nk pinjam maka jawabnya teringat nk beli sendiri wlaupun dah ada manual avent huhu

so macam mana?? perlu ke sy beli huhu????????

No comments:

Post a Comment