Monday, May 16, 2011

DuRiaN oH dUriAn

cite pasal durian nie dl aku mnmg x bape suka la..wlaupon family aku ada dusun durian n macam2 lg la..so kalo org bagai nak giler makan durian yg aku nie tgk n amik bau je la..tp yg peliknye kalo tempoyak @ lauk pauk masak tempoyak aku makan sungguh pelik lagi kalo petai + bawang + tempoyak = sedap oo hingga menjilat jari..masa ngandung anak 1st x ngidam pon just nak rasa tp bile anak 2nd aku terasa nak makan tp bukan ngidam so x dapat lar nak makan sian aku..tp ntah cmne bile aku tnya leh ke makan durian pas abiz pantang?? bile mak aku kata leh je mula lar aku teringin tp smpi skang x muncul2 gak..sedih aku ..15/5/2011 en hubby g la pasar mlm aku pon kirim la durian pasal tekak nie dh x sabo nak makan durian tp perasaan sedih menimpa sekali lg bile en hubby kata durian xde la lalu aku pon ckp kat en hubby mybe xde musim kot (nak sedapkan hati) tp xpe akan ku cari gak wlau di mana pon durian berada..

No comments:

Post a Comment