Friday, May 6, 2011

sAmbuNgan kiSah wAlkeR

.. bile kami sekeluarga dh balik ke rumah anak aku suka la sb dia dapat walker..bukan main suka dia, kat border nak g ke dapur 2 mmg ada tebing skit la so utk mengelakkan dari terjatuh so mak aku letak la kerusi utk penghadang tp nak buat cmnekan dh orang kata benda nak jadi so terjadi lar..aku masa 2 kat dalam bilik tgh mengemas tetiba aku dengar anak aku menangis aku gan pantasnyer terus lar g tgk apa yg berlaku dengan terperanjatnyer aku dpt tau mak aku kata anak aku jatuh ada darah or x aku pon lupe terus la berderau darah aku..mak aku lak masa 2 terperanjat gak la terus dukung anak aku, kelam kabut gak lar tgk dahi dh benjol..ada 2 plak aku tgh basuh pinggan pas 2 lupe lg lar nak letak penghadang aku dengar anak aku melulu je ke dapur with walker lar n aku terus toleh ke belakang tgk2 anak aku nak terjatuh dh tp pantas mama dia nie terus sambut nasib baik lar sempat kalo x dh tentu perkara lama berulang kembali..korang tau masa 2 aku tgh mengandung biasa la naluri seorang ibu n bertapa pantasnyer aku berlari..

.. moral of the story : - bukan aku x bg korang beli walker sb sometime mmg kita bimbang perkara seperti yg aku lalui berlaku tp utk kesenangan n keselesaan anak gak so harus la beringat walker nie mmg bahaya tp ada kelebihannyer..

ikuti kisah seterusnyer tentang walker...check it out..

No comments:

Post a Comment