Monday, May 16, 2011

sTroLLer vs cAr sEat

aku dh parah nie...bukan parah apa la pasal title aku kali nie lar, cmne ek?? stroller n car seat aku beli satu je lanie dh ada 2 org anak..yg si abg kat umah dh ada walker tp utk si adik plak nak beli or x?? so en hubby kata x payah lar nak beli car seat pasal membazir je bukan murah pon dlm hati aku berkata "ah kan bukan murah pon pe salahnye aku pangku x pon baringkan je kat sebelah aku" as a mother kena la duduk belakang so anakanda yg sulong ddk lar depan wif car seat..huhu..best lar si abg long ddk kat depan yg mama gan adik duduk belakang relax jer..so aku 1st time lar bawak adik gan abg long jln2 shopping nasib baik lar si abg long nak duduk dalam troli yg ada khas utk kanak2 tp bile aku tgk lirik matanya seolah2 dia terkezut melihat ada adiknyer duduk dalam stroller yg pernah di duduk n tido dalam 2..tp si abg long mengerti yg dia kini kena lar berkongsi gan adik dia..hehe nak beli yg lain budget lari jauh ooooo....harap2 abg longnyer paham la iyer...

No comments:

Post a Comment