Friday, May 6, 2011

KiSah tEnTang "wAlkEr"

aku paling runsing memikirkan pasal "walker"..aku ada gak dengar tentang sejarah silam pasal walker nie jd aku lagi la bertamba kecut perut..korang nak tau kenapa :- ada yg kata kalo baby guna walker nie senang terjatuh n boleh menyebabkan kecederaan yg serius..jadi aku bgtau kat family jgn beli walker untuk anak aku yg sulung 2 sb riso akan risiko2 yg bakalku hadapi nti.. ada satu hari 2 aku balik kg dgn anak aku n family sb hubby aku lambat balik so kami balik kg dulu lar..m.cik2 aku termasuk lar uwan dia suh aku beli walker so aku terus la terdiam sb trauma skit la..so mak gan ayah aku pon g lar kuar tp x bawak anak aku pon katanya nak g pekan jap tp lama beno..lepas aku dengar mak gan ayah aku balik terus la aku ke depan utk tanya nape balik lambat, dan2 aku tgk anak aku dh duduk dalam walker..sume org yg ada kat situ suka lar bile tgk anak aku hepi tp aku lak yg takut..bile hubby aku sampai je terus aku bgtau kat hubby aku yg mentua dia dh belikan walker utk anak kami..

No comments:

Post a Comment